Keresztülvisz a bürokrácián.

A rohamosan terjedő e-ügyintézés a cégeket is elérte. 2018. január 1-jétől törvény kötelezi a gazdálkodó szervezeteket az elektronikus kapcsolattartásra. Bizonyos állami szervekkel csak így intézhetik ügyeiket, és az ügyintézéshez szükséges dokumentumok küldését és fogadását is csak elektronikus úton bonyolíthatják. Ennek megvalósítására biztosítja az állam a Cégkapu szolgáltatást.

Cégkapu modul

A Cégkapu a gazdálkodó szervezetek egyetlen útja a hivatali kapus e-ügyintézéshez. Mint hivatalos tárhely, követhetővé teszi a dokumentumok útját.

A gazdálkodó szervezetek Cégkapujukon keresztül intézhetik az ügyeiket például a NAV-val, az önkormányzatokkal, a bíróságokkal, sőt egyes közüzemi szolgáltatókkal is. A hivatalos tárhely és kommunikációs csatorna használata legkönnyebben a dokumentumkezelő rendszeren keresztül kapcsolható be a cégügyekbe. Az így létre jövő gépi interfész automatikusan, ügyintézői beavatkozás nélkül kezeli a dokumentumforgalmat, legyen szó fogadásról vagy küldésről. Nagy adatforgalom kiszolgálására képes, így időt takarít meg és növeli a hatékonyságot.

A DMS ONE Compact Plus és a Cégkapu között
gépi interfészes kapcsolat jön létre.

Cégkapu modul

A Cégkapuhoz azért is érdemes DMS ONE Compact Plus szoftveren keresztül csatlakozni, mert ez a megodás:

  • Jelentősen redukálja a postázási költségeket
  • Visszaszorítja a papírhasználatot
  • Csökkenti az adminisztrációs terheket
  • Gyorsítja az ügyintézést

A Cégkapu egy olyan kötelező lehetőség a gazdálkodó szervezetek számára, amely az e-ügyintézéssel együtt fejlődik. Néhány év múlva a közigazgatási ügyek teljes spektrumát elektronikus úton bonyolítják majd. Egyvalami azonban nem változik: az ügyek alapja mindig valamilyen dokumentum. A kötelező e-ügyintézés tehát úgy lesz a legegyszerűbb és legeredményesebb egy cég számára, ha dokumentumkezelő szoftvert alkalmaz.

A cégkapu használatának részletes ismertetése: Letöltöm